Ambitioner om at være ’verdens bedste’
MESSE C bød ind på opgaven med mere end en lokation. Vi ville være med til at fokusere på budskabet og i gennem den høje faglighed arbejde med storytelling og bløde værdier. For på den måde mente vi, at vi bedst kunne styrke ledernes mindset og idéskabelsesprocessen.
Med ambitioner om at være ’verdens bedste’ satte Nordea barren højt. Heldigvis er der højt til loftet i MESSE C’s rå betonhaller i mere end én forstand. Med 33.000 m2 under et tag har vi her muligheden for at skabe unikke universer og menneskene, der arbejder her sikrer, at hvert univers bliver skabt med masser af kant, karisma og karaktér.
For Nordea udmøntede det sig i at gå fra det rå streetfood miljø i den ene hal, til 18 tematiserede grupperum i en anden til et smukt pyntet og festlig dining room område i en tredje hal. Alt var pyntet op i et Nordea univers, som vi havde udarbejdet specielt til dem med fokus på ”verdens bedste”.